Storing of incident connectiviteit
Wanneer u diensten afneemt via GGI-Netwerk, heeft u direct of indirect met diverse partijen te maken. Gezamenlijk zorgen zij ervoor dat gegevensstromen, applicaties en de onderliggende infrastructuur geleverd worden. Wanneer zich een incident voordoet in de levering van de dienst wilt u graag weten tot welke partij u zich kunt wenden. VNG Realisatie wil voorkomen dat u van het spreekwoordelijke “kastje naar de muur” wordt gestuurd. In onderliggend overzicht wordt aangegeven tot welke partij u zich kunt wenden per type incident:
Netwerkgerelateerde incidenten:
- GT Vaste Communicatie: Wanneer uw gemeente deelneemt aan het GT Vaste Communicatie contract is uw contactpartij VodafoneZiggo op nr. 088-12 12 950 optie 1 (na 18:00 uur gebruikt u uw pincode) email GTVastincidentenDesk@VodafoneZiggo.com
- Aansluitvoorziening: Neem contact op met uw eigen provider voor de aansluiting op de Aansluitvoorziening en indien nodig vervolgens met de servicedesk van VNG: Servicecentrum Gemeenten via https://www.scgemeenten.nl/, info@scgemeenten.nl, 070-250 14 14 optie 4.
Connectiviteitsincidenten met Landelijke Voorzieningen of leveranciers:
- Uw eerste aanspreekpunt is de eigenaar van de Landelijke Voorziening of bijvoorbeeld een aangesloten leverancier. De contactgegevens van de landelijke voorzieningen en leveranciers zijn opgenomen in het document “Inventarisatie Gegevensstromen”. Deze vindt u op het GGI-Newerk forum onder “toolkit”.
Partij-overstijgende incidenten:
- Wanneer u het incident niet opgelost krijgt in samenspraak met bovengenoemde partijen of het probleem bevindt zich bij andere schakels in de keten, dan kunt u contact opnemen met het
- Servicecentrum Gemeenten: https://www.scgemeenten.nl/, info@scgemeenten.nl, 070-250 14 14 optie 4.